Ontzettend veel. Ga op zoek naar artiesten die de symbolen van de illuminatie uitdragen. De Piramide, of één oog afdekken zijn de meest voorkomende.

Lady Gaga is denk ik nu het populairst, gevolgd door Rihanna.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Google zelf maar eens en je ziet vele verschillende sites die erover gaan.
Ik kan natuurlijk hier een lijstje van artiesten gaan maken uit een bepaalde bron, maar dat heeft niet zoveel zin aangezien elke site wat anders zegt.
Het is dus niet zo duidelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
waarom antwoord je dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ik had het misschien beter moeten uitleggen.
Maar zelf ben ik wel overtuigd van de illuminati, en de vraagsteller blijkbaar ook.
Maar ik dacht ik kan wel zomaar een willekeurige bron nemen hier, maar dan wordt ik vast gemind, omdat iedereen hier waarschijnlijk gaat zeggen dat de illuminati niet bestaan. Vandaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Achteraf gezien misschien beter bij reacties kunnen plaatsen.
Kimath
12 jaar geleden
zoals het er nu staat is het geen antwoord. Er staat alleen: zoek het zelf op Google.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zei toch al ik had het achteraf gezien beter bij reacties kunnen plaatsen. Even niet bij nagedacht.
Er zijn veel artiesten die de Illuminati steunen en dit dan ook in hun muziek uiten, maar dat betekent niet dat alle artiesten in de muziek industrie satanisten zijn! Vele creatieve artiesten verzinnen hun eigen muziek en songteksten. Echter, er zijn veel (meestal bekendere) artiesten die als hulpmiddel gebruikt worden door the Illuminati en de anti-christ/Dajjal.
Meestal zijn deze ”popartiesten” geen echte artiesten: ze verzinnen niet hun eigen muziek noch songteksten en kiezen geen liedjes uit. Ze moeten slechts doen wat er gezegd wordt. Wat dus betekent dat anderen muziek voor hen maken.

Lees verder in de bron, daar vind je ook namen van zangers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf van mijn dochter gehoord dat Beyonce, Jay-Z en Rihanna in illuminatie geloven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er is een hele mooie documentaire over de illuminatie en de music industrie, waar alle artiesten en theorien daarover aan het licht komen.
zelf heb ik hem helemaal gekeken en ik moet zeggen dat ik onder de indruk was.

ik zal de link bijvoegen van part 1 en van daaruit kun je hem verder bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jay-Z, Lady GaGa, Beyoncé, Rihanna, noem maar op.