Dit is een bekende HOAX, ook wel broodje aap genoemd. Het nepbericht is al sinds 2005 actief en door onderlinge verspreiding en goedgelovigheid bereikt het constant nieuwe fora en websites.

De status van de hoax is officieel: vals. Dat wil zeggen dat Ciara er niet alleen uitziet als een vrouw, denkt en doet als een vrouw, maar ook altijd een vrouw is geweest.

Toegevoegd na 3 minuten:
Voor de duidelijkheid, de persoon rechts is Ciara en links is een man (50ct). Ze zou er stieken mee getrouwd zijn, maar dat is een heel ander gerucht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wist al niet wie het was :-S
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Google staan nog veeeel meer plaatjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht echt dat het ging over de linkse persoon.