slipjes gooien tijdens een concert

als mensen een slipje gooien naar de band of artiest
zijn dat dan de slipjes die ze opdat moment aan hebben(hadden) of nemen ze er een extra mee van huis
en zijn het alleen vrouwen die dat doen of ook mannen.

is gewoon een serieuze vraag uit nieuwsgierigheid

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb jaren concerten van HGO bezocht, maar heb nog nooit, ondanks de vaak stormachtige toejuichingen een slipje of directoire richting podium zien vliegen.

Antwoorden (3)

Soms wel en soms niet... Sommigen doen nml. alsof ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat vrouwen een oudje extra meenemen van huis. Hun slip uittrekken gaat alleen maar makkelijk als ze een rok aan hebben, maar de meeste dames gaan in een spijkerbroek naar een concert en dan is het verdomd moeilijk om je slip uit te trekken zonder in je blote kont te gaan staan. Mannen gooien voor zover ik weet geen slips.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap die min niet, want volgens mij klopt dit wel +
Cryofiel
13 jaar geleden
C+ van mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach Momopoyolo, er zijn nu eenmaal beroepsminnaars op deze site. Het wordt tijd dat de moderatie gaat instellen dat minnen gemotiveerd moeten worden. Dan krijg je er geheid nooit meer een, want dat kunnen ze niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Nog geen slecht idee Frans!
Hebben ze geen knop voor de suggesties ;)
Mannen gooien nooit hun slipje naar een zanger/zangeres. Vrouwen gooien meer, omdat mannen dit 'blijkbaar' leuk vinden en een compliment. Ik zeg niet alle mannen, maar er zijn er die het leuk vinden. En voor zover ik weet nemen ze een extra mee en is het idd een beetje onhandig om het op dat moment uit te trekken.