Waar komt al die haat voor Justin Bieber toch vandaan?

Jaloezie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is geen haat, dat is irritatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor alle 16 reacties!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook voor miley cyrus

Antwoorden (18)

Waarschijnlijk wel jaloezie. Een andere reden is er niet. Het joch heeft het op jonge leeftijd helemaal gemaakt en dat kan niet iedereen hem nadoen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie bekend is en veel aandacht krijgt, krijgt ook al snel veel kritiek te verduren. Wordt vaak ingegeven door de media. En als we de media mogen geloven gedraagt Bieber zich nogal eens als een verwend ventje.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en tevens een niet al te bijster intelligent ventje... Gaat in Madrid een partijtje op straat voetballen met een Barça shirt aan...
Jaloezie, nee. Makkelijke prooi, jup.

Tiener die over 'love' zingt, lekker orgineel.
Luister naar zijn songteksten "Ooh baby, I love you, ooh, you're my one and only love" Shit..

Iedereen luistert naar de muziek die hij of (in dit geval met biebert) zij leuk vindt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, haat....haat vind ik wel een HEEL groot woord. Het blijft voornamelijk bij ogen rollen en af en toe het hoofd schudden. En dat heeft niet eens met het - over het paard getilde - jongetje in kwestie te maken hoor ; die zal best deugen. Het is meer de nietszeggende, door- en door commerciële suikerspinmuziek en de manier waarop die gehypet wordt, en uiteraard met als klap op de vuurpijl de doelgroep, van wie ook - met name op grond van leeftijd - weinig smaak of kritiek te verwachten valt, maar waar blijkbaar wel wat te verdienen valt. En daar wordt je dan vervolgens om de haverklap ongevraagd mee geconfronteerd.

Het is dus niet zozeer de knul zelf, maar het hele 'Justin-Bieber-achtige' verschijnsel, dat overigens wel vaker voorbij komt en eigenlijk standaard op kritiek kan rekenen van mensen voor wie muziek ergens over moet gaan of in elk geval enig artistiek niveau moet hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Top antwoord :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
plusje, ik sluit me bij Puur aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal mee eens, Marleen.
Vette plus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben geen fan van me, en maak me er ook niet druk om dat anderen dat wel zijn. Maar als moeder van twee jonge meiden (die goddank van andere muziek houden, hoewel op zijn tijd ook wel eens irritant) kan ik me levendig voorstellen dat mensen zich aan de HYPE, dus niet de jongen zelf, niet de fans, maar puur de hype dóódergeren.
De 'haat' is er omdat Justin Bieber beroemd is geworden om zijn babyface, niet zo zeer om zijn muziek. De muziek die hij doet is niet origineel, het zijn ontzettend vaak gebruikte akkoordenschema's en het zit vol met autotune. In mijn ogen zit er geen schrijntje talent in, maar dat ik vind ik sowieso bij 90% van de pop muziek.

Goede muziek moet goed gespeeld zijn zoals Jazz, Metal, Hardrock, Alt-Rock, en ook klassiek.

Plus de teksten slaan nergens op en zijn zo oppervlakkig als wat. De hype eromheen zorgt voor een spiegelbeeld die twee keer zo hard terug komt

Toegevoegd na 2 minuten:
Waarschijnlijk zou iedereen die zo'n kans krijgt aangeboden hem grijpen, helaas moet het dan wel origineel zijn en kwaliteit hebben...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou niet alle pop heeft geen talent kijk Lady Gaga! Bruno Mars! Enzz...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
JA! KIJK LADY GAGA DAN!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lady gaga schrijft haar nummers geloof ik wel zelf. tenminste voor dat ze bekend werd schreef ze nummers voor andere artiesten dus ik ga er van uit dat ze dit zelf maakt.
en ja bruno mars weet ik eigenlijks niet of hij het zelf schrijft maar die vind ik ook wel goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nogsteeds, kijk naar Lady Gaga, en kijk dan naar Metallica's One, Fade To Black of Nothing Else Matters. Inderdaad...
Bij sommige jaloezie, bij de meesten gewoon afgunst. Zo goed kan hij niet zingen en zijn liedjes, die hij nog geen eens zelf schrijft, zijn vaak eentonig en inspiratieloos. Dat betekent dus eigenlijk geen talent, en dat is oneerlijk tegenover mensen die wel talent hebben.

En dat meisjes hem knap vinden, snappen veel mensen niet (ook meisjes niet xD).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf ben ik ontzetten fan van Bieber... omdat ik ook nog wat jonger ben!
Meisjes vinden hem knap/geweldig/leuk omdat hij de looks heeft
Jongens vinden hem niks uit jaloezie! waarschijnlijk dat alle meisjes naar Justin Bieber gaan.

Je ziet nu al dat justin Bieber facings heeft. (zijn grote voorbeeld is ook Michael Jackson) En dus waarschijnlijk meer dingen aan zijn lichaam gaat veranderen!

Justin Bieber hoogstens een paar jaar beroemd zijn. Maar niet lang!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat de jongens jaloers zijn en alle meisjes justin bieber knapper vinden XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pure jaloezie, meisjes vinden hem leuk, daarom zijn jongens jaloers. (al zullen ze dit ontkennen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haat niet. Jaloers? Ja dat wel.
Maar dan meer uit de vraag hoe kan het dat iemand zonder talent toch zo populair is (gemaakt)?
Snap nog beter dat Jannes fans heeft dan Justin.
(En nee ik hou zeker niet van de muziek van Jannes)
Dus volgens mij komt het omdat men hem niet zo kan waarderen zoals zijn fans dat (om wat voor reden dan ook) wel doen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook ik kan dat maar niet begrijpen! JB is toch 1 van de grootste performers die we de laatste jaren hebben gehad? En dat er dan ook nog zo'n idioot is,die een fles mineraalwater naar zijn hoofd gooit! Hij had wel dood kunnen zijn!
MJ is al overleden en stel, dat Justin ook nog ons zou verlaten, dan is het leed niet te overzien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wauw, MJ met JB vergelijken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vergelijk niet, ik constateer een feit.
Ja hij komt een beetje hoogmoedig over. Of hij het ook echt is weet ik niet, maar ik heb het ook niet zo op hem. Zo'n klein opdondertje. En ik vind hem echt heel erg lijken op dat manwijf die in de finale kwam bij 'A shot at love with Tila Tequila': hetzelfde kapsel...
Verder denk ik ook dat veel jongentjes van zijn leeftijd jaloers zijn vanwege de vrouwelijke aandacht die hij krijgt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jongens zijn jaloers op Justin Bieber, omdat alle meisjes hem leuk vinden. Daar kunnen ze niet tegen dus krijgen ze haat aan Justin Bieber. Dan gaan ze zeggen hij is homo/gevoelloos, hij is geen homo hij heeft een vriendin hij is niet gevoelloos luister naar Pray. Het is gewoon pure haat/irritatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou het erg zijn als hij wel homo zou zijn dan?
Ik denk dat de 'haat'komt omdat meisjes hem leuk enzo vinden, maar de jongens willen de meisjes voor zichzelf houden, dus gaan zij JB 'haten'. Laatst bij zijn concert werd hij bekogeld met eieren door 'haters'. Dat vind ik nou ook weer raar. Als je JB haat, waarom geef je dan honderden euro's uit aan tickets??? Nou ja,

Er zijn ook een paar jongens fan van Selena Gomez en Selena is nou eenmaal Justin's vriendin. Daar kan de haat natuurlijk ook uit komen. Wie weet...?

Xx.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als mens doe je het nooit goed.
Er is altijd wel iemand die je niet moet. Er zijn altijd mensen die zichzelf het centrum van het universum vinden en denken dat hun mening de juiste is.
Van deze waardeloze gedachten kronkel is de mens zich nog altijd niet van bewust.
Zelfs al ben je Jezus himself, dan heb je nog tegenstanders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mensen zijn jaloers en ze gaan mee met de rest.
Dus als opeens een paar jongens lopen te bleren dat justin bieber een klo*tzak is dan gaat de rest van die omgeving daarin mee.
Zo wordt het steeds groter tot bijna alle jongens zeggen dat ze hem willen vermoorden (dat ze niet durven).

Toegevoegd na 45 seconden:
Korom ze willen er gewoon bij horen en stor zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt belieber en biebbettes , ik ben een belieber , biebettes zijn verliefd op zijn uiterlijk , belieberzijn anders . ik moet janken als ik de trailer van de de film zie ja , maar wij zien hoe hij echt is , op school wou niemand met hem omgaan , want hij was die jongen met die oude versleten kleren omdat ze weinig geld hadden waardoor hij op een oude slaapbank sliep , waardoor hij geen geld voor muziekles had en zichzelf alles wel moest leren , hij heeft een geweldige uniek stem , hij doet alles voor zijn fans , hij maakt honderden filmpjes op youtube , op zijn fans , hij is mega grappig met zijn backstage grappen , en als je dat beseft dan moet je wel bieberfever hebben
.

"there always gonna be people who tell you you can’t live your dream , this is what i’l tell them : NEVER SAY NEVER "

en ja zijn droom is uitgekomen , hij heeft er ook hard voor gewerkt , hij heeft een goed hart , met een deel van zijn inkomsten worden scholen van gebouwd , hij steunt allerlei projecten en gaat in ziekenhuizen op bezoek , hij heeft zolang gebeden dat hij dit mocht doen . hij is gewoon een grappig nuchtere jongen met mega veel talent , hij is een echt entertainer .

De haters hebben geen rede om hem te haten .

en hij is niet samengesteld door de media , hij is zichzelf gebleven , maar dat is wat veel mensen denken , daarom heeft hij die film gemaakt !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uit de grond van mijn hart