Hoe stuur ik een stamped and self addressed envelope naar de V.S?

Ik wil graag een brief schrijven naar een fanmail adres in de US. Om een handtekening oid terug te ontvangen, moet je een enveloppe toevoegen met Amerikaanse postzegels. Weet iemand waar ik die kan kopen en hoeveel je nodig hebt? (middelgrote enveloppe)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Je toelichting is een beetje tegenstrijdig met je vraag dus op het risico dat ik niet het antwoord geef dat je zoekt. Het tarief voor een brief van de VS naar Nederland is 1,20 dollar. Je moet dus een envelop met het adres aan jezelf beplakken met 1,20 dollar aan geldige postzegels. Nu verliezen postzegels in de VS nooit hun geldigheid dus kan je elke willekeurige postzegel gebruiken die ooit officieel is uitgegeven. Geschikte, ongebruikte postzegels van de VS kan je voor een paar dubbeltjes kopen bij de postzegelhandel in Nederland.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie. Ik vind het wat ingewikkeld allemaal. Er staat op die site : not available.
Op de enveloppe die ik verstuur doe ik gewoon een internationale postzegel. Maar de enveloppe die ik erin doe moet met Amerikaanse zegels gestempeld zijn + mijn adres.
Echter snap ik niet hoeveel en welke Amerikaanse zegels ik nodig heb en waar ik die kan kopen of printen. (Bij click here onderaan word ik verwezen naar Amazon en daar word ik ook niet wijzer van) If you want to request an autograph, follow the guidelines bellow. If you live in USA send a properly stamped and self addressed envelope (minimum size 8.5" x 4") with your request letter and a photo. You can include a piece of cardboard to keep the photo from bending in shipping and also add "Do Not Bend" on the envelopes.
If you do not live in USA, you can purchase your American stamps here *For information on postage prices to receive a letter from USA click here.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Gestempelde zegels zijn sowieso ongeldig dus die moet je in elk geval niet gebruiken. Welke Amerikaanse postzegels je nodig hebt heb ik uitgelegd: dat maakt niet uit. Hoeveel is dus met een frankeerwaarde van 1,20 dollar. Een beetje postzegelwinkel kan je hier aan helpen tegen weinig meer dan de wisselkoers voor 1,20 dollar
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor de informatie. Ik zal het verder uitzoeken, vind het nog steeds wat ingewikkeld systeem maar het moet goed komen ;)