Van welk merk zijn deze schoenen die Justin bieber in deze videoclip draagt, waar kun je ze kopen, en hoeveel kosten ze?

Boyfriend - Justin Bieber http://www.youtube.com/watch?v=4GuqB1BQVr4

Toegevoegd na 11 minuten:
Bij 1:12 zie je die schoenen goed. nadat hij de auto parkeer ofzo.tussen 1:11 en 1:12 :)

Toegevoegd na 17 minuten:
bij 2:42 zie je ze ook :D

Toegevoegd na 18 minuten:
en na de 3:00 zie je ze vaak langskomen :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Ze zijn van het merk Supra, wat Justin wel vaker draagt. Er zijn talloze site's waar je deze schoenen kan kopen en de prijs verschilt ook (verzendkosten etc). Ik zou zeggen, speur het internet af!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zijn Supra's, op de site van Spartoo kun je ze bestellen, je betaald dan geen verzendkosten. De prijzen verschillen. Je kunt ze er voor €55 krijgen, maar ook voor €100.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Supra Footwear

Je moet maar eens kijken op Large Popmerchandising of Go-Britain Supra schoenen kosten tussen €50 - €200 ik gok dat ze rond de €160 kosten