Wie is Eduardo Surita?

Schijnbaar een bekend persoon in Brazilië, maar wat doet hij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Eduardo Surita is een jonge rockzanger
een soort Justin Bieber
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volledige naam Eduardo Jan Harry Skoldberg Surita
geboren op 12 November, in 1993.
in Sao Paulo - Brazilië.
hij houd erg veel studies en foto's bewerken en video. Bovendien, hij houdt van computeren en sporten zoals : skaten! voetbal, tennis en zwemmen.
Hij is een Braziliaanse entertainer die populair is omdat zijn vader een host is op Panico na tv!
Panico na tv is een beroemde televisie-entertainment show.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is fotomodel, houdt van surfen en skateboarden en heeft via diverse sociale netwerken contact met veel meisjes op wie hij verliefd zegt te zijn. Uiterlijk heeft hij veel weg van Justin Bieber. Een tieneridool dus.
Amadea