Ik zoek het filmpje waarin Niall huilt omdat een fan zegt dat hij lelijk is en dan met Zayn knuffelt, heeft iemand een linkje?

Tijdens de Up All Night tour, bij Niall zijn solo heeft een hater gezegd dat hij lelijk is. Niall barst in huilen tegen Zayn en Louis neemt de solo over. Nu zoek ik hiervan ee nlinkje

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wie zijn in godsnaam Niall en Zayn?
Kindersterretjes?
Antoni
10 jaar geleden
Dit zijn leden van One Direction. One Direction is een boyband uit het Verenigd Koninkrijk bestaande uit Louis Tomlinson, Niall Horan, Liam Payne, Zayn Malik en Harry Styles. Ze eindigden in 2010 als derde in het Britse talentenjachtprogramma X-Factor. Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/One_Direction voor meer informatie.
Antoni
10 jaar geleden
Niall is 19 en Zayn is 20 jaar oud, dus ze zijn geen kindersterretjes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jeetje, dat weet ik ookk wel.
One Direction is een kinderband - voor meiden vanaf 8 jaar - en moeten wij allemaal maar de namen van zo'n bandje kennen dan?
Antoni
10 jaar geleden
Ik kende de namen van de leden ook niet, maar "Up All Night" zei me wel iets: dat is de naam van een CD van de band. De vraagsteller heeft zijn vraag op een vreemde manier gesteld, dat ben ik met je eens.

Antwoorden (1)

Ik zou zeggen 2:30, maar echt goed zie je het niet. http://youtu.be/2Fm5nn63wYw
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Daar is niks te zien, alleen te horen dat een fan roept "I love you!" en dan volgt er een oorverdovend gegil....