u hebt een boormachine van 920w/230v hoeveel stroom verbruikt deze maschine

hoeveel stroom verbruikt deze maschine en hoeveel electriciteit heeft deze maschine verbruikt na 5 uur draaien ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.7K

Antwoorden (1)

In principe varieert het stroomverbruik enigszins; het wattage van 920 watt geeft het maximale stroomverbruik aan en komt overeen met 4 ampère.
Als je 'm 5 uur laat draaien, dan verbruik je max. 4,6kWh; da's iets minder dan €1,50