Hoeveel MP3 muziek bestanden kunnen op een 16GB USB-stick?

Ik ben namelijk van plan om een nieuwe radio'tje voor mijn auto te kopen. Maar in deze nieuwe radio hoort een USB-stick met daarop je muziek nummers. En nu vraag ik me dus af. Hoeveel MP3 muziek bestanden kunnen er ONGEVEER (omdat ik weet dat het niet helemaal te tellen is) op een 16 GB USB-stick

Toegevoegd na 12 minuten:
Je kan er van uit gaan dat een MP3 bestand gemiddeld 4 minuten is.
(Als dat er toe doet)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
2.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@5MB=3200 nummers.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op jouw vraag is geen pasklaar antwoord mogelijk. Het hangt er vanaf hoe groot de mp3-bestanden zijn, uitgedrukt in MB. Dus niet in minuten, zoals jij het weergeeft.
16 GB is hetzelfde als 16000 MB. Dus je kunt net zolang doorgaan met mp3-tjes naar je stick kopiëren tot je 16000 MB hebt.

Het beste antwoord

Bij 128Kbps en normale lengte ~4000
Bij 256Kbps en normale lengte ~2000
Bij een gemiddelde grootte van 5MB ~3200

De waarheid ligt waarschijnlijk ergens daartussen.