Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je de simkaart in een andere mobiel gebruiken?

mijn mobiel is kapot. maar er staat nog 20 euro op de simkaart (tmobile). als ik nu een nieuwe telefoon met simkaart koop van tmobile, kan de oude simkaart daar dan in (om even die 20 euro op te maken)?

Toegevoegd na 6 dagen:
ik ben naar de stad geweest, en je simkaart is op elk toestel te gebruiken, mits van dezelfde provider!
iniedergeval bedankt voor alle antwoorden!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
803

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je telefoon moet daarvoor simlock vrij zijn, je kunt het proberen op een andere telefoon, als hij hem neemt is hij simlockvrij. zo niet, moet je naar ene telefoonzaak om hem simlock vrij te laten maken, de prijs hiervan verschilt heel erg, ligt aan het merk.

Toegevoegd na 2 minuten:
soms is het trouwens nog goedkoper om een simlockvrije telefoon te kopen ipv hem te kopen en dan nog te laten vrijmaken.. dus even goedkijken:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je hetzelfde merk mobiel koopt, dan zal dat wel passen. Als je overschakelt op een ander merk, heb je kans dat hij niet past.
(Lees meer...)
jc54
13 jaar geleden
Ja hoor dat wil. Gewoon bij de winkel zeggen dat je je oude simkaart wilt gebruiken, dan kunnen ze je zo zeggen welke modellen je uit kan kiezen die simlock vrij zijn.
Ik heb al 3 verschillende gsm's gehad, en allemaal met dezelfde simkaart :)
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding