Ik kan niks meer uploaden, hoe kan dat??!

Ik kan al een tijd niks meer uploaden op de laptop. Op hyves bv. foto's, filmpjes, ect. Of op hotmail, een bijlage. Maar ik kan het wel van andere (op hyves) zien. Op youtube kan ik alles ook gewoon nog zien. Hoe kan dit??
En hoe los ik het op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk heb jij nog windows internet explorer 7 op je pc/laptop staan.
Dat had ik een tijd geleden ook toen ik nog windows explorer 7 op mijn pc had, en toen ik had geupdate naar windows explorer 8 werkte alles weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer ook eens een andere browser, bijvoorbeeld Google Chrome, Safari of Mozilla Firefox.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo linido12,

Als u beschikt over een Internet Explorer dan kunt u het volgende proberen:
Ga naar Extra -> Internet Opties -> Tabblad Algemeen. Verwijder hierop uw browsegeschiedenis. Als u dit heeft gedaan kunt u proberen of het probleem verholpen is.

Mocht het nog niet lukken dan kunt u het volgende proberen:
Ga naar Extra -> Internet Opties -> Tabblad Geavanceerd -> Opnieuw instellen

Nadat u de Internet Explorer opnieuw heeft ingesteld kunt u nogmaals proberen of het probleem is verholpen.