welke batterijen heb ik nodig voor polshorloge OMEGA 1611 CHRONO-QUARTZ MONTREAL ALBATROS 1975 ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Allereerst: wat een gaaf horloge!

Ik eb wat rondgezocht en kwam erachter dat de oorspronkelijke batterijen er niet meer ingaan. Omega is over gegaan op een nieuw type. Ik vond een 'replacement tabel' (zie bijlage) en als ik goed gelezen heb, dan heb je een Renata 393 80mAh 1.55V nodig. Die kosten niet veel, google maar even. Veel plezier!