Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

word mijn ipod touch opnieuw gemaakt?

Ik heb mijn iPod een keer laten vallen en die was zo kapot dat ik van de verzekering een nieuwe krijg, deze nieuwe iPod heb ik zojuist laten vallen en is ook kapot. zou de verzekering deze ook maken?
(de verzekering gaat als volgt: de iPod word gratis gamaakt of je krijgt een nieuwe iPod als de oude kapot is)
alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
549

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat hangt er vanaf of er een nieuwe verzekering is opgesteld.

Best contacteer je eens de winkel of kijk je nog eens goed de algemene voorwaarden na.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is afhankelijk van de voorwaarden van de verzekering. Als je een extra verzekering in de winkel hebt gekocht, wordt vaak het serienummer vermeld op de polis en geldt de verzekering alleen voor dat item. Als je iPod is vervangen, dan heeft de nieuwe iPod een nieuw serienummer en kan het dus zijn dat deze niet meer is verzekerd op dezelfde polis.

Mocht je de iPod thuis hebben laten vallen, dan is de kans groot dat je inboedelverzekering de schade dekt. Neem hiervoor contact op met je tussenpersoon of verzekeringsmaatschappij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding