Waar in NL kan ik een Rotosub subwoofer voor de auto bestellen?

http://www.rotosub.com/f_applications.html

De subwoofer was jaren geleden al op de Cebit... Maar ik zie ze nog steeds nooit in de winkel.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Met het merk rotosub kan ik niet van dienst zijn, maar winkel in bron heeft een ruime keuze in alternatieven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tuningshop voor auto's?
Ik denk dat een garage of een normale winkel voor auto onderdelen dit soort boxen niet heeft. Het kan natuurlijk ook uitverkocht zijn en totaal uit de markt zijn gedreven door andere boxen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit de markt gedreven lijkt me sterk - aangezien ik ze uberhaupt nog nooit op de markt gezien heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ttsjaa, dan mag je nog heel lang zoeken denk ik.