CV-Installatie. Programmeerbare kamerthermostaat laat zien dat de cv aan het verwarmen is, maar de cv ketel is niet aangeslagen.

Met het resetten van de cv ketel is het probleem tijdelijk opgelost.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

U geeft aan dat een reset van de ketel het probleem (tijdelijk) oploste. Heeft uw ketel een display voor storingscodes zoek de getoonde code dan op in de installatiehandleiding om te zien wat de oorzaak is.
Voorzover ik uit uw vraag kan opmaken ligt het niet aan de kamerthermosstaat.

Blijft het probleem zich voordoen laat dan een servicemonteur de ketel dan nakijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vaak is de waterdruk te laag. Even water toevoegen aan het systeem en het probleem is voorbij. Gebeurt bij mij zo'n eenmaal per jaar omdat er tijdens het gehele proces toch wat water verdwijnt/verdampt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je warm water pakt op dat moment geeft de thermostaat dat ook aan als zijnde een brandende ketel..