Je kan er zelf een maken door een hoesje om je iPhone te doen, met daaraan het houdertje wat grip heeft op de fiets stang. Het betrouwbaarste en beste is gewoon door er eentje te kopen: http://goo.gl/7Ikl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je koopt een hoesje oid waar je hem in doet, en dit bevestig je aan je fiets met tape! Je moet wel zorgen dat je hem niet te strak doet, anders krijg je je iPhone niet meer uit het hoesje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een beetje duct-tape doet wonderen!