Hoe kan ik mijn speakers op mijn PC én TV aansluiten?

Ik heb hier 2 speakers + subwoofer op mijn computer aangesloten dmv. de bekende kleine groene aansluiting.

Nu wil ik niet alleen dat deze zijn aangesloten op mijn computer, maar ook op mijn televisie.

Is er een soort splitter voor ?

het moet iets zijn dat ik de stekker (groene) van de speakers+subwoofer erin doe (is maar 1 aansl.), en er bijvoorbeeld 2 kabeltjes uitkomen waarvan 1 naar mijn PC gaat, en 1 naar mijn tv.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Ja kan met splitter, verkrijgbaar bij bijv Media Markt:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het moet juist andersom zijn. Female (gat) naar dubbel Male (aansluiting)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geweldig advies weer, freekfluweel. 2 uitgangen op 1 speakerset, met mogelijk fatale gevolgen voor de PC en/of de TV.
Dit kan niet, je wilt 2 uitgangen op 1 speakerset aansluiten, ofwel bij elkaar mixen. Dat kan niet met een splitterkabel, je loopt anders het risico dat je schade toebrengt aan een van de twee of beide uitgangen! Niet doen!

Wat je wel kunt doen is eenvoudig een schakelkastje ertussen plaatsen, bedraad met de juiste audio kabels.
Laat je even informeren bij een elektronica winkel, die kunnen je zo aan de juiste materialen helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is de enige en beste oplossing.Hij zal misschien de kabels even moeten aanpassen.+1