Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe is dit mogelijk?

ik ben overgestapt van t-mobile naar kpn.
nieuwe sim-kaart, de oude heb ik ook nog.
nu wilde ik laatst wat nummers overzetten van mijn oude sim-kaart naar mijn nieuwe.
Ineens zag ik dat er op mijn oude sim kaart allemaal nummers stonden aangegeven van mensen die ik niet ken, en de nummers dus ook niet.
Ik heb gewoon hetzelfde nummer gehouden.

Waar komen die nummers vandaan?

Toegevoegd na 1 minuut:
de oude nummers staan er nog wel in, alleen staat er dus ook een hoop andere nummers bij die ik niet ken.

Toegevoegd na 6 minuten:
voor alle duidelijkheid, de telefoon heeft een wachtwoord, ligt thuis, mijn ouders hebben hier totaal geen verstand van, en zullen zich niet bezighouden met mijn toestel. voor de rest is er niemand anders bij geweest.
100 % zeker

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
444

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Heb je de oude simkaart ook in een andere telefoon gedaan? Want je kunt er voor kiezen om nummers op je simkaart of op de telefoon zelf op te slaan.

Als je de oude simkaart in een andere telefoon hebt gedaan, kan het zijn dat je de nummers ziet van de vorige persoon die de telefoon heeft gebruikt.
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Iemand in je omgeving heeft deze nummers er opgezet dit komt niet door je overgang of de provider. iemand heeft het toestel dan gebruikt
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Zijn het geen standaard nummers zoals Klantenservice enzo? Die staan er normaal al op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding