Ik zou graag een tv lift willen maar die zijn nogal duur. Ik dacht misschien kan ik er zelf een maken. Hebben jullie nog tips?

Ik zou graag een tv lift willen maar die zijn nogal duur. Ik dacht misschien kan ik er zelf een maken. Hebben jullie nog tips hoe ik er een zou kunnen maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.firgelliauto.com/TV%20Lift.htm Hier staat een beschrijving. Maar denk je niet dat de materialen al duur gaan zijn? ;)

Antwoorden (1)

Monteer een oog op de bovenkant van de TV, bevestig daar een (staal) kabeltje aan en laat die via 2 katrollen nar het hoofdeinde van je bed lopen.
Door aan de kabel te trekken kun je de Tv op de goede hoogte brengen en gedurende het kijken met een z.g. kikker vastzetten.
Na het kijken de TV weer laten zakken.