Als ik mijn computer voor het eerst opstart dan geeft hij een heel hoog brommend geluid. Wat kan ik hieraan doen?

Ik ben er al achter gekomen dat het van het ventilator komt van mijn graphic card, is hier iets aan te doen? Schoonmaken heb ik al gedaan, dit helpt niet. Het verdwijnt wel zodra mijn computer volledig is opgestart.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hah die Samira! Ik heb een oplossing voor je probleem gevonden. Het is namelijk zo dat je Grahpics card cooler bromt als hij moet koelen en dus te heet word. Zalman heeft specifieke coolers op de markt gebracht met een zeer laag geluid. Zie bron voor verdere details.

Uit je videokaart? lijkt me toch sterk, hoe kom je daarbij als ik vragen mag. Toegevoegd op 15-05-2009 10:02:45 ow, ventilator, verkeert gelezen. Volgens mij zit er vuil tussen, dat zou je even schoon kunnen maken.

Ik heb dat ook gehad; heel vervelend. Schoonmaken werkt in de eerste instantie, maar binnen de ventilator zit iets los en loopt aan. Soms wil een tik tegen je computer wel helpen, maar uiteindelijk is het toch een kwestie van een nieuwe fan kopen. Toegevoegd op 15-05-2009 10:14:10 ...het zou ook kunnen dat de fan gewoon los zit....daar zou je ook naar kunnen kijken...

Of een nieuwe videokaart kopen zonder ventilator. Dan weet je zeker dat je in toekomst geen last meer hebt een ventilator die herrie maakt op je videokaart.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100