ik heb op mijn ipod classic 2 spellen, maar dat had het al toen ik hem kocht, kan ik er nu nog meer opzetten, zoja: hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Jazeker, er zijn verscheidene spellen te spelen op je iPod Classic, kijk hier maar: http://www.apple.com/games/ipod/

Ga naar de iTunes Store via iTunes.
Bovenaan staat app store, als je je muis hierop houdt, zie je een driehoekje naar beneden verschijnen.
Klik hier op en er verschijnt een lijst.
Helemaal onderaan de lijst staat iPod klikwiel games.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het zijn wel allemaal betaalde spellen zie ik nu, sommige zijn €0,99 en andere €4,99
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zjn zeker geen gratis spellen?
Kimath
13 jaar geleden
in die lijst zag ik niks gratis staan :<