Wie weet leuke dingen.

ik heb gehoord dat mensen wii's ombouwen. wie weet wat ik kan doen om soms iets bijteverdienen. kan ik bv iets met computers ,boxen, accu's die dingen iets ervan maken en bouwen? wie weet iets leuk om te maken. ik snap dat ik het eerst moet leren. alvast bedankt.

Toegevoegd na 32 minuten:
Ik heb kranten wijk gehad in werk nu bij ALbert Hein/ maar ik wil eens af en toe iets verdienen en wat knutselen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat zijn je hobby's? Wellicht dat je daar meer mee kan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
blaasmuziek intrument spelen en computeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen willen liever niet dat je knutselt aan hun spulletjes. Mensen willen liever dat een ervaren persoon het doen. Als mensen er überhaupt al behoefte naar hebben. De meeste mensen kopen de spullen in de winkel en laten het zoals ze het gekocht hebben. Degene die het willen uitbreiden doen dat meestal gewoon zelf.

Antwoorden (6)

Neem een krantenwijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan je een eigen computer spelletje maken.
als het een goed spel wordt kan je het verkopen
13 jaar geleden
Ben je er goed in en wil je er verder mee? Dan kan je met je blaasinstrument misschien wat bijverdienen. Misschien een bandje die nog iemand zoekt. Maar je kan natuurlijk ook proberen om op straat een stuk van je kunsten te laten horen. Probeer om een eigen stukje te schrijven. Voor dit alles kan je natuurlijk cursussen volgen om het onder de knie te krijgen mocht je dit nodig hebben. Als je dan ook nog handig met de computer bent kan je een site maken over jezelf en je muziek om mensen te bereiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijf bij Albert Heijn werken om geld te verdienen en ga daarnaast, in je vrije tijd dus, de dingen doen die je leuk vindt, zoals knutselen en bouwen. Gewoon voor de lol, voor je zelf. Meestal gaan dit soort dingen dan een eigen leven leiden en komen vrienden, familieleden, kennissen wel een keer met de vraag: zeg, je had laatst dat en dat in elkaar geknutseld, zou je zoiets ook niet voor mij kunnen doen?

Daar verdien je dan geen kapitalen mee, maar je krijgt wel waardering. Als de tijd daar is kun je een technische of creatieve opleiding gaan volgen en later van je hobby je werk maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Straatmuzikant.

Wel even een vergunning en een plekje regelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pokeren op internet. tegelijkertijd een site bouwen waarop je je vraag zet.