Hoe kun je door middel van een aangesloten laptop een film kijken via de beamer?

We hebben een beamer die aangesloten is op de tv en op de laptop. Nu zie je op het beamerscherm wat zich op de tv afspeelt maar we willen zien wat er zich op de laptop afspeelt. Hoe krijgen we dit voor elkaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Op afstandsbediening van beamer kun je de bron kiezen, als die nu op "tv" staat moet je hem op "vga"zetten.

Grtz. Koos
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal eerst op de laptop moeten aangeven dat je via een extern beeldscherm het beeld wilt zien. Meestal gaat dat met de alt en F5 toets maar dat ligt aan het merk en type laptop.
Als dat goed is ingesteld moet je de beamer laten zoeken naar een ingangssignaal, of dit handmatig aangeven.
Dan zou het moeten werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de laptop beschikt over een Nvidia kaart dan zul je bij de nvidia control panel je 2e scherm moeten configuren.
Waar het staat? Er zijn twee mogelijkheden:
1. rechtermuisknop op je bureaublad en dan nvidia control panel
of
2. start --> Configuratie scherm -->hardware en geluiden