Kan ik dit geluidje aanpassen?

Ik heb een tuinkabouter gekocht met een sensor erin, hij maakt een geluidje als je er langs loopt. De kabouter heb ik er al om weg gehaald.

Toegevoegd na 4 minuten:
Het gaat mij erom om het geluidje aan te passen, niet te verwijderen. Zodat ik mijn opa kan verassen als hij terug komt van vakantie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je heel handig bent en het is zo'n elektronisch muziekje, zou je kunnen proberen om het te vervangen door een elektronisch muziekje uit een verjaardagskaart. Volgens mij is dat een kwestie van een paar draadjes netjes aan elkaar vast solderen.
Je opa schrikt zich rot als die kabouter opeens 'lang zal ze leven' begint te zingen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als het goed is, dan zit er ook een batterijtje in om het geluid voort te brengen. Als je het batterijtje eruit sloopt heb je ook geen last meer van het geluid.

Toegevoegd na 11 minuten:
Oh, je wilt het geluidje aanpassen...
Nee, dit soort dingen wordt doorgaans maar uitgerust met één geluidje.
Wel kan het geluidje anders klinken als de batterij bijna op is, maar of dat is wat je bedoeld... ik denk het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan de batterijen eruit halen (je vraagt of je het geluidje kan aanpassen, maar door je beschrijving denk ik meer dat je last hebt van het geluidje?).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er maar 1 stand in het vocabulaire van de kabouter zit, kun je het wel vergeten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik denk het niet. Maar om het absoluut zeker te zijn dan moet je de fabrikant en type van de tuinkabouter even doorgeven, of in de handleiding kijken.