Is het ook mogelijk om draadloze beveiligingscamera's via wifi in je laptop op je laptop te bekijken?

Ik heb nu een aantal aanbieders gemaild, maar die komen gelijk met het duurste pakket, terwijl ik dan het idee dat ze me afzetten. Ik zat te denken dat je een draadloze camera (beveiliging) kan aansluiten op je laptop, eventueel met een software installatie erbij via de wifi die al in je laptop zit zodat je via je laptop de beelden kunt zien. Het gaat in mijn geval om een afstand van maximaal 15 meter met 1 muur ertussen. Het hoeft geen super kwaliteit te zijn. Ik ben 1 van de 5 gebruikers van de groepspraktijk en het gaat mij eigenlijk alleen om de dagen dat ik praktijk voer dat ik zie wie er in de wachtkamer zijn. Andere gebruikers hebben laten weten geen behoefte hierin te hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Geen enkel probleem. Koop een cameraatje met een webservertje erin. Axis heeft mooie cameraatjes. Het kan goedkoper, maar er is veel troep op de markt.
De beelden kun je gewoon in een internetbrowser bekijken, zonder verdere software. Als je de beelden wilt opnemen, wordt het duurder.
escape