hoe komt het dat een nieuwe video de VHS-cassettes terug buiten duwt terwijl de band blijft steken in het apparaat ?

het is een gecombineerd toestel van het merk Medion, de DVD-cassettes werken wel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DVD-cassette??

Het beste antwoord

Je loopwerk is dan niet goed meer hij spuwt de cassete weer uit omdat de band niet goed in de machine wordt verwerkt. kan een kleinigheidje zijn maar is lastig te repareren.

of het zijn van de hele lange banden 210 min geloof ik sommig videorecorder kunne daar niet goed mee overweg
doet een normale band 180 min het misschien wel ?

en wat zijn DVD casette ?? nooit van gehoord ???

ps ik vindt het wel jammer die apparaten dvd en video zijn al niet erg dik gezaaid dus zoek een goeie hobby reperateur want er zijn maar weinig normale zaken die zich daar nog mee bemoeien.
of het kost je een arm en een been.
capthavoc