Hoe heet een oplader die je eerst thuis oplaadt en dan kan je je ipod er later mee opladen bijv. in de bus?

Ik ga over een paar dagen op een lange bustrip en wil dan graag op mijn ipod touch spelletjes kunnen doen en muziek luisteren maar de batterij gaat heel snel op en ik had van zo een oplader gehoord maar ben vergeten hoe het heet..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Een van de beste die je op dit moment kunt krijgen is http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/HM18BLUE,10259,56597,188000.html Deze oplader is er in verschillende kleuren en groote! Ik hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

T is een oplader van duracel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 hebben we hier ook, voldoen prima
Dit heet een reservebatterij. Hetgeen wat jij zoekt is (waarschinlijk) het volgende: http://goo.gl/wiUP4.
Er zijn ook compactere versies beschikbaar. Google hier eens op of neem een kijkje op websites als DealExtreme.com.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van Duracell. Ze worden meestal verkocht als 'Duracell mobiele/draagbare oplader'. Je hebt de 3-uurs versie en de 5 uurs. Verder heb je op internet ook nog speciale voor iDevice dikke hoesjes met oplader er achterop.