Doormeten of gewoon aansluiten. Als het glas nog doorzichtig is, kan je soms zien of de gloeidraad nog heel is.

*Mits we het hier nog over de goeie-ouwe-gloeilamp hebben natuurlijk. Een spaarlamp kun je alleen aansluiten en testen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Sluit hem aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ie vol is kan je dat zien in het donker. Als ie leeg is zie je niets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een peertje is niet vol of leeg.
je kan het peertje eens goed schudden naast je oor.
als je niets hoort, heb je goede kans dat hij het nog doet.
als je daarentegen een zacht geluidje hoort, is de stroomkring onderbroken en zal het peertje het niet meer doen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou precies effe schudden,de enige oplossing.+1
itsme
13 jaar geleden
als het klotst is die vol, maar doet die het niet...
als het doorzichtig glas kun je ook zien of het draadje geknapt is of niet
is het draadje doormidden dan is je lamp kapot
en als je witglas hebt idd even aan je oor en rammelen
hoor je niets dan is hij waarschijnlijk nog heel
maar het beste is gewoon draai hem in een fitting en zet de schakelaar om