Hoe zorg ik dat ik weer verbinding krijg met de Itunes store?

Ik krijg steeds de melding in Itunes als ik op Itunes store klik; Geen verbinding gevonden met de Itunes Store. Er heeft zich een time-out van netwerkverbinding voorgedaan.

Toch heb ik wel gewoon internetverbinding. Gister gaf hij deze melding ook al aan. Kan het misschien te maken hebben dat ik een nieuwe ipod heb?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien helpt het om het programma opnieuw op te starten? of opnieuw te installeren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ja , instaleren of opnieuw opstarten of even kijken of het internet het nog goed doet