Hoe fix ik een wiebelende/trillende muis?

De cursor op het scherm beweegt zelfs als ik de stekker van mijn muis uit de computer trek. Het ligt dus zeker niet aan de muis zelf. Help!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
8.7K
LeonardN
5 jaar geleden
Heb je een laptop? Kan je de touchpad van je laptop uitschakelen (soms rechtsonderin, vaak synaptic devices)

Antwoorden (1)

Check even de instellingen van je pc. Je kunt de gevoeligheid van je bewegingen instellen en in jouw geval deze dus lager zetten. Kijk in jouw geval vooral even naar de vertraging. Die zou ik wat hoger zetten.

Succes

S