Wie weet een anti-misselijk app?

Ik ga binnenkort terug naar huis vliegen, maar ik word altijd misselijk in vliegtuigen, auto's enz. Een vrouw zei tegen me dat er een anti-misselijk app voor bestaat, maar ze zei de naam niet, iemand enig idee? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Hoe gaat een app werken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
App = Apotheek
Tssss tegenwoordig moet er ook overal software voor zijn...

Antwoorden (2)

Je hebt er pulletjes voor, geen Appjes. Die kun je namelijk niet innemen om je maag rustig te maken. Vraag even bij de drogist.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het enige dat ik kan vinden is een app met: wat te doen op reis bij. (Zei link)

Bedoelde ze niet Ap als in Apotheek?

Ikzelf heb voor mijn zeeziekte bandjes die je om je polsen moet doen. En in (bijna) elk europees land kun je primatour kopen. Dit helpt ook erg goed!!

http://www.dokterdokter.nl/gezondheid/reizen-vrije-tijd/32476/hulp-op-zak-de-onmisbare-gratis-reis-applicatie