Wat kan ik hiermee: een micro SD card "adapter"?

Ik wilde er nl. een voor in mijn mobieltje, maar deze is veel te groot. Op mijn mobieltje stond alleen: "micro SD" dus die vroeg ik ook aan de verkoper. Ik heb nu iets dat veel te groot is.
Maar wat is er "adapter" aan? Kan ik het evt. voor iets anders gebruiken waar een SD card in kan? Hij is nl. gewoon even groot als een gewone (en dus niet micro).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
21.4K

Antwoorden (2)

De adapter is meestal een klein kaartje ter grote van de SD kaart, waarin een micro SD geplaatst kan worden. Vervolgens kan je het kaartje in een SD slot uitlezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je goed kijkt zit er in die micro sd kaart van jou een kleiner kaartje in de bovenkant. Dat is de micro SD kaart. De adapter is dat grote ding er om heen (die veel te groot is voor je mobiel)
die adapter zorgt er voor dat je hem in de computer kan pluggen en er bijvoorbeeld muziek en video materiaal op kan zetten.
Veel succes ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje ik heb het idd gevonden!