Ik ga er vanuit dat je de films al hebt aangezien je vraag niet luid hoe je de films gratis download maar alleen er gratis opzet.

Dus het antwoord is: Ga naar iTunes, klik het kopje 'Films' aan, en zoek intussen ook even je filmpje op op je computer en even kopieën en plakken en je bent klaar :D

Maar als je gratis films wilt downloaden kun je gewoon naar vrienden gaan die de film hebben en dan kopieer je hem even op je computer en zet hem op je ipod. Veel makkelijker dan downloaden, en nog eens veel minder kans op virussen.

Toegevoegd na 2 uur:
downloaden kun je via torrents, dan moet je utorrent downloaden en dan kun je via google op bijv. avatar torrent zoeken en zo heel gemakkelijk de film avatar downloaden, maar via vrienden is toch veel makkelijker en veiliger :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

via itunes / ipod interface
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Film downloden van Limewire kan ook en dan meeslepen naar films