Waar vind ik een glaasje voor een DE koffiemolen?

Ik heb een ouderwetse koffiemolen van Douwe Egberts, maar het glaasje is stuk. Waar vind ik die nog los?

Toegevoegd na 16 minuten:
Het gaat enkel om het glaasje. Koffiemolens vind je inderdaad overal, maar ik zoek enkel het glaasje, geen 2e molen. De losse glaasjes heb ik nog nergens gezien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.5K

Het beste antwoord

Er staat nu dat ze tijdelijk uitverkocht zijn, maar ik neem aan dat er dan een nieuwe voorraad in aantocht is. Voor 6 euro kan ze dan hier bestellen: http://www.mavaka.com/wandkoffiemolens.html - opvangglas voor wandkoffiemolen.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zocht ik naar, heel erg bedankt! Ik hou de site in de gaten.

Andere antwoorden (2)

Probeer eens via de website van Douwe Egberts of via een van de geschenkwinkels of een Douwe Egberts café.
Ook zie ik ze wel eens in de tweedehands winkels als 'Het Goed'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op antiek-brocante-rommelmarkten struikel je er bijna over. Dus sla je slag op Koninginnedag.