MDS of ISO bestand branden voor PS2???

Hey allemaal!
Ik heb de Memor32 kaart voor PS2 en heb Test Drive Unlimited gedownload.
Dat was een rar. die heb ik uitgepakt en toen kreeg ik 2 bestanden genaamd TDU.mds & TDU.iso.
Welke moet ik op DVD branden???

Alvast bedankt!
Gr Gebruiker71

PS: Moet je ook een bepaald merk voor het DVDtje te branden???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het ISO bestand maar dan wel op zo'n manier dat je dus niet als je de DVD bekijkt een .ISO bestand ziet. Je moet als je gaat branden namelijk kiezen voor "Image branden" o.i.d. . Een .iso is namelijk een bestand welke meerdere bestanden bevat. Als je je brandprogramma die iso laat branden komen er losse files op je DVD te staan.