Er zit een vlek op de Electra draad (wit draad) kan dit kwaad?

Ik ontdekte op een draad van een boxje,het is een wit draad dat er viezigheid op zat.. Meeste kon ik eraf halen maar en bleef een beetje bruin over wat in het draad getrokken lijkt te zitten.. Nu mijn vraag kan dit kwaad? Ik voel verder geen beschadigingen bij de kabel. Ik kwam hier achter doordat en wat op het draad stond wat ik er af heb gehaald en ik dacht ga even kijken of er niks aan de hand is.

een jaar geleden
1.1K
TurfGraver
een jaar geleden
"wat op het draad stond wat ik er af heb gehaald"
Hoe en waarmee heb je dat gedaan?
En waarom?
Reijanna
een jaar geleden
Er stond een rollater op het draad.
Die heb ik er voorzichtig afgehaald.
Toen keek ik naar het draad en die was bruin/vies dus afgeveegd en meeste kon weg op het gene na wat nu in het draad getrokken zit lijkt het...
Dus daarom mijn vraag of dit kwaad kan..
Voelde verder geen beschadigingen op die plek.

Antwoorden (1)

Het zeer is zeldzaam dat dit kwaad kan. Alleen als het sterk geleidend of bijtend spul betreft.
Ik zou me er niet al te druk over maken tenzij het naar smeltend plastic gaat ruiken.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden