iPod Socks
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sommige mensen noemen het gewoon ear plugs foam, maar de naam die ik ook vaker zie is ibuds
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De sokjes gaan over de oordopjes, of het nu van een iPod is of een andere MP3, CD, Cassette of analoge radio speler is.
Daarom denk ik dat je ook snel verzandt in het zoeken naar de verkeerde benaming. Al met al zijn er een aantal algemeen voorkomende namen:

Earbud foam cover
Earphone cover
Foam Earphone sleeves
Earphone (foam) pads

En zo zijn er nog een paar. Al met al is er niet 1 specifieke benaming. En tenzij je er specifiek een Apple of iPod merkje in wilt/kunt vinden, zou ik ook gewoon kijken naar de algemene versies, ipv 'voor de iPod'.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ear piece covers
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ear piece kan ook aan elkaar geschreven zijn dus earpiece.
gewoon sok