Hoe sluit je een aardlekschakelaar aan?

Ik heb een aarlebschakelaar gekocht maar heb geen idee hoe ik deze moet aansluiten, kan iemand mij dit vertellen

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K
TurfGraver
3 jaar geleden
Fase aan de 2/1 - 1/2 aansluiten.
Nul aan de N.

Antwoorden (1)

N= de 0 ( blauwe draad )
1/2 = fase ( bruine draad )

Maar waar begint u aan, als u er geen verstand van heeft? laat dan de elektromonteur komen!
Want als hier iets verkeerd gaat en de schakelaar functioneert niet goed, door uw toe doen kan er brand ontstaan!
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
paulus811
3 jaar geleden
het enige juiste advies. +