Kan ik deze stijltang in Nederland gebruiken?

ey features: - ghd’s unbeatable styler for ultimate results and stronger, healthier hair*. - HEALTHIER STYLING IN ONE STROKE with Ultra-zone with predictive technology. - UNCOMPROMISING STYLE - Unique wishbone hinge for perfect styling control. - BEAUTIFUL RESULTS - Precision-milled plates with ultra gloss coating for 20% more shine. - QUICK AND VERSATILE - Sleek design and rounder barrel: for quick snag-free styling. - PEACE OF MIND - Sleep mode: switches off if not used for 30 minutes. - Universal voltage. - Protective plate guard. - Professional length 2.7m cable. - 3 year warranty. - Fitted with a UK 3-pin plug.

De laatste zin doet mij twijfelen. Het is een Europese webshop.. zou moeten kunnen. Google kan mij niet helpen...

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Amadea
3 jaar geleden
Niet rechtstreeks. Wel nadat je er een verloopstekker bij hebt gekocht. Zie ook https://www.startpagina.nl/v/elektronica/vraag/229729/verloop-kopen-zodat-engels-apparaat/

Antwoorden (1)

De UK 3-pin plug is een typische Engelse stekker, die je hier niet in het stopcontact kunt steken. Als je het ding aanschaft begin je dus alvast met een probleem.
Als je de tang toch wilt aanschaffen moet je dus ook een speciale verloopstekker kopen.
Toegevoegd op 05 september 2020 10:02: tekst
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
gvrox
3 jaar geleden
Wat heeft de afbeelding te maken met je antwoord ?
gvrox
3 jaar geleden
Het antwoord zelf is wel prima, dus + . Gelukkig is slechts een verloopstekker nodig, geen transformator. Uiteraard geen verloopstekker zoals op de foto, die zou je in Australie/Nieuw Zeeland (of Argentinie) gebruiken, aannemende dat de niet-zichtbare kant de gaten heeft voor een UK stekker.