Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te doen? Technisch verhaal (voor de liefhebbers)

Onze portable DVD speler (AKAI) laat me in de steek. Als ik deze via de aanstekerplug kabel aanzet, knalt de zekering kapot. Dit is vaker gebeurd, waarna ik de zekering heb laten vervangen, en hij het weer goed deed. Nu echter knalt de zekering binnen een paar tellen kapot. Wat is er aan de hand? (de kabeltjes die vanuit de DVD speler naar de schermpjes lopen (din 9 polig) missen een paar 'pinnetjes') Kan dit ermee te maken hebben? Wat moet ik doen? Alvast hartelijk bedankt voor je reactie!

Het betreft dit type: http://www.akai-benelux.nl/?m=public&a=p_specs_detail&product_id=4051

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
772

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Koop een nieuw kabeltje!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer dit eens uit in een andere auto. Mocht er weer hetzelfde gebeuren, kun je uitsluiten dat het aan de auto (of onderdelen ervan) ligt.
Koop dan gewoon een nieuwe kabel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de stekker die je in de aansteker stopt kun je waarschijnlijk simpel open maken. Hier zitten 2 draden in. De kans is groot dat er eentje los zit.
Wat ook nog kan is dat er een draad vd aansteker los zit. Dan zou je ook kortsluiting krijgen als je de sigaretten ding (hoe noem je dat ding eigenlijk??) indrukt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding