Ik zit een beetje met een klein dilemma. Wat zou ik doen (uitleg)?

Zou ik mijn videocamera meenemen naar een pretpark? Langs de ene kant vind ik het leuk om dan de opnames weer te bekijken maar langs de andere kant ben ik bang dat ik hem tijdens een attractie laat vallen of dat hij gestolen wordt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
1.1K

Het beste antwoord

Waarom koop je een filmcamera? Juist voor later. Als je die thuis laat heb je niks voor later. Je camera valt gewoon onder de inboedel verzekering. En het is een kwestie van goed vasthouden. Eventueel, nee eigenlijk zeker een polsbandje om en niks loos. Ben benieuwd naar je openamen. Komen ze nog op youtube? Zeker doen. Ik heb er geen spijt van gehad. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, ik denk dat ik hem dan toch maar meeneem. Ik zal je een mailtje sturen als ik ze op Youtube heb gezet. Enig idee of ze toevallig polsbandjes bij bol.com verkopen? Zijn alle polsbandjes hetzelfde of zijn er verschillen in. bv voor camera's en videocamera's of maakt dat niet uit?

Andere antwoorden (4)

ik zou hem gewoon thuis laten,

je mag namelijk tijdens een rit in de achtbaan al geen camera's mee dus dat schiet al niet op. dus kan je alleen maar opnames maken in rustige attracties en van de wat wildere moet je dan filmen als je bv. in de wachtrij staat.

ook is de kans dat die gestolen word altijd aanwezig...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thuis laten, in de achtbanen worden meestal foto's gemaakt, ze zijn wel prijzig, maar goedkoper dan je camera
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meenemen. Dat is de tip die ik ook altijd aan cursisten geef met hun fotocamera. Als je spullen thuis laat uit angst voor schade of diefstal, dan had je ze net zo goed niet kunnen kopen. Liever een verzekering voor je camera en er alles mee durven. Pas dan krijg je bijzondere plaatjes, die het herinneren waard zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem mijn videocamera bijna altijd mee. Goed opletten en voorzichtig mee zijn, dan gaat 't prima!
Bronnen: