Als ik iemand bel en ik verberg mijn nummer, kan diegene dat dan toch zien als ik de functie uitzet?

Als ik diegene heb gebeld en ik verberg na het telefoontje niet meer, blijft het dan op de mobiel van de ander staan als verborgen? Of wordt me t terugwerkende kracht mijn nummer toch getoond?

4 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Nee, dat zou niet best zijn. Verborgen is verborgen.
Anoniem bellen via WhatsApp gaat overigens niet. Alleen als je belt via de belfunctie op je telefoon.
Dan staat op het scherm van de ontvanger ‘onbekend nummer’ of ‘privé-nummer’.
Toegevoegd op 16 februari 2020 08:23: bron
SimonV