Wat kan er mis zijn met de Opel Corsa easytronic?

Afgelopen vrijdag (die hele hete dag) startte mijn Opel Corsa met easy-tronic automaat heel moeizaam. Toen de motor eenmaal liep, kon ik niet voor- of achteruit. In plaats van een A (automaat) op mijn dashboard, verscheen en een knipperende F. Nadat ik de sleutel er uit had gehaald en opnieuw startte deed hij het wel. Heeft iemand een idee wat dat geweest kan zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

De knipperende F geeft aan dat je een *ernstig* probleem hebt met je automatische aandrijving, waar de garage naar moet kijken.
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inmiddels (nadat hij helemaal niet meer startte) is de ANWB geweest. Accu leeg! Staat nu buiten te draaien om hem weer vol te krijgen. "F" blijkt een algemene aanduiding te zijn voor "Fault", en kan dus van alles betekenen. Opgelost deze keer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is het enige en dus beste antwoord, dank je wel. Het probleem was inderdaad "ernstig" maar niet met de aandrijving gelukkig.