Hoe sluit je een dv camera aan je pc aan?

Ik heb een dv camera voor mijn verjaardag gekregen maar krijg hem niet op de pc. Ik heb van alles geprobeerd met fireware kabels en windows movie maker maar hij sluit niet aan. Weet iemand wel hoe je dat doet?

Alvast bedankt,
Firecasper01

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (1)

Microsoft geen een goeie beschrijving. Het is overkill om het hier te knippen en te plakken. Je PC heeft een IEEE 1394-poort of een USB 2.0-aansluiting nodig om te kunnen werken. In de link staat dat je bv Windows Movie Maker of een ander videobewerkingsprogramma moet starten waarmee je live je camerabeeld opslaat.

Toegevoegd na 19 seconden:
geen = geeft