Wat is dit, het lijkt op een bureaulamp, maar is het niet.?

Het lijkt op een bureaulamp, maar is het niet.
Er zit een usb aansluiting aan.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.2K
Amadea
4 jaar geleden
Dan zal het wellicht een loeplamp zijn? Ook wel borduurlamp geheten.
SimonV
4 jaar geleden
Zit er wel een lamp in?

Antwoorden (2)

Toch is het een bureaulamp. Met de USB-poort kun je je mobieltje opladen.
Het kan ook een bureaulamp met accu zijn, die je via de USB-poort kunt opladen. Dat is op de afbeelding niet te zien.
SimonV
4 jaar geleden
TurfGraver
4 jaar geleden
Of de lamp voorzien van stroom?
SimonV
4 jaar geleden
Die mogelijkheid had ik al toegevoegd. ;-)
Is de bovenkant magnetisch ? Hij lijkt namelijk erg op mijn 'magnetic levitation' standaard. Een ding om b.v. een klok of een lamp in magnetische velden te laten zweven. Een beetje dit principe, maar dan een ander modelletje:
https://images.app.goo.gl/2VuxmieVfsyx5ErJ6
Die USB aansluiting ken ik zo niet, maar kan b.v. zijn om het item wat in het veld zit van data te voorzien, of om het magnetische veld zelf te tunen. In dit voorbeeld hangt er een speaker in het magnetische veld. Via de USB kun je dan b.v. muziek naar je speaker streamen.
.
Gevonden !!
Hier de versie met een zwevende shuttle in het magneetveld:
https://images.app.goo.gl/neAykdcy5MqRt5MS8
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Goed gevonden! +