hallo, hoe heet dat programma met die tweeling het kwam op zapp? (kijk extra uitleg)

Het waren 2 meisje, die ik weet het niet zeker een bril ophaden dacht ik.
En ze hadden een raar accent( daar bedoel ik toch voor mij, want ik ben van belgie) ze kwamen wel van nederland.
Toen ik een paar jaren geleden er naar keek kwam het elke zondag rond 12u op dacht ik.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

bedoel je dat waar ze op het hek zatten in het wijland en er een postbode langskwam? dan is het http://www.martijnburg.nl/google/?q=zaai