Check of je de bon nog hebt, dan kun je terugvallen op je garantie.
In ieder geval terug naar de winkel gaan dus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al een andere koptelefoon geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk type iPod heb je, en heb je al een andere oortelefoon geprobeerd?
Als je 'm nog geen jaar heb terug gaan naar de winkel en daar navragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan misschien gebeuren door je koptelefoon. Probeer anders eens een nieuwe koptelefoon. Anders kan je terug gaan naar de winkel en vragen hoe dat komt.