Waar kan ik Leeuwarden scannen?

Ik moet een scan maken van enkele papieren en deze per e-mail versturen, maar waar in Leeuwarden kan ik een scan maken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je een vraag stelt is het m.i. beter om deze nog eens na te lezen,zonder toelichting krijg je nl. een heel andere vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd, ik dacht al ?? leeuwarden scannen??

Antwoorden (4)

Bij de Multicopy of de Copyservice

MultiCopy Leeuwarden
- www.multicopy.nl
Tijnjedyk 79, Leeuwarden - 058 2880877

Copy Service Leeuwarden BV
- www.copyservice.nl
Singelstraat 39-43, Leeuwarden - 058 2155922
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de plaatselijke boekenhandel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je daar ook scannen dan, zodat je een bestand op de computer krijgt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor
Meestal kan het wel bij bedrijven. Ik weet niet waar je werkt in Leeuwarden, maar kan het niet bij je werkgever?

Ik hoor van een vriend dat in Drachten het bij de ETOS mogelijk is (drogist), misschien kan het dan ook wel in Leeuwarden bij een ETOS?
Je kunt altijd vragen.

En anders misschien een vriend/vriendin/kennis waar je deze papieren in kan scannen?

Of misschien bij postkantoor/ gemeentehuis?

Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn ook supermarkten waar dat kan, misschien is dat een optie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Scannen? Weet je het zeker, bedoel je niet faxen/kopieren? Zonee, welke dan bijvoorbeeld
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker ik heb het over scannen! Ook kun je er kopiëren.
Ik heb het zelf gezien in een supermarkt in Arnhem. Het verbaasde mij ook dat er ook gescand kon worden. Weet helaas de naam van de supermarkt niet meer. Of dat in Leeuwarden ook mogelijk is dat weet ik niet.