Wat voor apparaat kan ik gebruiken waarop ik voorgeprogrammeerde muziekstukken kan afspelen?

Ik zoek een klein apparaatje waarop ik korte muziekstukjes kan afspelen via bv een afstandbediening.
Het makkelijkst zou het zijn als er knoppen opzitten die ik dan om de beurt kan indrukken, zodat ik keuze heb welk stukje wanneer wordt afgespeeld.
Het gaat dus niet om geluidseffecten maar echt kleine stukjes uit bestaande liedjes.
Heeft iemand hier een idee over ?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Ja dat apparaat is je smartphone, en de knoppen kan je via een soundboard-app regelen. Deze bijvoorbeeld voor Android.

https://play.google.com/store/apps/details?id=ix.com.android.CustomSoundboard&hl=nl
---
Zo wordt je smartphone dus een overzichtelijke afstandsbediening met zoveel eigen geluiden als je wil (let op veel andere soundboards hebben vaste geluiden deze is custom).
---
Er bestaan ook hardware oplossingen:
https://www.sossolutions.nl/2210-adafruit-audio-fx-sound-board-2x2w-amp-wavogg-trigger-2mb?gclid=Cj0KCQjwsZ3kBRCnARIsAIuAV_RkZBZwmNGBRxOPFyTLisAH_Xi_G5B7nCJKUDamEOdB-Kqt4u7_E-caAmvPEALw_wcB
Toegevoegd op 12 maart 2019 22:11: tekst
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Wat goed! Ik ha dit proberen. Hoopte eigenlijk op iets buiten.mijn smartphone om
LeonardN
5 jaar geleden
Je zou ook dit kunnen proberen:
https://www.sossolutions.nl/2210-adafruit-audio-fx-sound-board-2x2w-amp-wavogg-trigger-2mb?gclid=Cj0KCQjwsZ3kBRCnARIsAIuAV_RkZBZwmNGBRxOPFyTLisAH_Xi_G5B7nCJKUDamEOdB-Kqt4u7_E-caAmvPEALw_wcB